Huisregels
Bij Refresh, onze toonaangevende browbar en beauty clinic in Gouda, hebben we in de afgelopen zes jaar een ongelooflijke groei doorgemaakt. Deze ervaring heeft ons geleerd dat transparantie en helderheid in verwachtingen de sleutel zijn tot tevreden klanten en een succesvolle bedrijfsvoering. De huisregels dienen als leidraad voor zowel ons team als onze gewaardeerde klanten, waardoor een soepele en professionele omgeving wordt gecreëerd.
Annuleringsbeleid
- Mocht u binnen 24 uur uw behandeling verplaatsen of afzeggen zijn wij helaas genoodzaakt om het gehele bedrag in rekening te brengen;
- Mocht u binnen 48 uur uw behandeling verplaatsen of afzeggen zijn wij helaas genoodzaakt om een gedeelte van het bedrag in rekening te brengen;
- Wegens overvolle agenda verzoeken wij u om niet langer dan 10 minuten later te verschijnen dan het geboekte tijdstip. Wij waarderen het als u dit ons op tijd telefonisch of via Whatsapp laten weten. Wij kunnen niet garanderen dat wij u kunnen helpen als u later dan 10 minuten op de afspraak verschijnt en zijn dan genoodzaakt om het annuleringsbeleid in acht te nemen;
- Lukt het niet om te komen? Dan is het toegestaan om iemand aan te melden ter vervangen, dit is wel op eigen verantwoordelijkheid. Mocht de vervangende consument ook niet verschijnen wordt de annuleringstoeslag afgerekend met de originele consument.
- Annuleren mag ook tijdens sluitingstijd. Dit moet dan wel schriftelijk via de mail of whatsapp zodat wij kunnen inzien of deze annulering binnen of buiten het annuleringstermijn valt;
- Bij eerdere no show of annuleren binnen de annuleringstermijn zullen wij een vooruitbetaling van de vervolgbehandeling toesturen. Dit bedrag wordt na de vervolg behandeling berekend. Het overige restant van deze behandeling wordt na de behandeling betaald;
- Is de annuleringstoeslag niet betaald, is het niet mogelijk om een nieuwe afspraak te boeken en zullen wij deze afspraak annuleren;
In de salon
- Voor uw eigen rust en dat van de andere klanten zijn kinderen onder de 12 jaar niet toegestaan.
- Huisdieren in de salon zijn niet toegestaan;
- Behandel elkaar met respect. Bij lek aan respect zullen wij voor de veiligheid voor andere klanten en onze werknemers de politie in te schakelen;
- Roken in de salon is niet toegestaan;
Garantie
- Ontevreden met de behandeling of heeft u schade? U heeft 7 dagen de tijd om uw klacht schriftelijk in te dienen met een foto en omschrijving via Whatsapp of E-mail. Wij zullen dan ons best doen om hier zo spoedig mogelijk reactie op te geven;
- Wij geven geen geld terug. Wij zullen wel de schade herstellen mits u binnen de garantietijd van 7 werkdagen uw schade rapporteert;
Aanbiedingen
- Bij aanbiedingen, moet de volledige behandeling de zelfde dag worden uitgevoerd binnen de termijn van de aanbieding;
- De aanbieding mag niet worden gedeeld met meerdere consumenten;
- Bij het verplaatsen van een geboekte aanbieding, zal de aanbiedingsprijs niet meer gelden mits de verplaatsing binnen het aanbiedingstermijn valt;
- Bij een aanbiedingsprijs is het verplicht om te betalen in de salon. Boekingen die vooruit worden betaald via Treatwell vallen niet onder de aanbieding en zal niet in de salon verrekend worden;
- De aanbieding is niet te combineren met andere kortingsprijzen of andere aanbiedingen
Betalingen
- Betalingen zijn mogelijk via contant en Tikkie
- Pinnen kan met een kleine toeslag
- Betalingen via een Giftcard kan alleen binnen de geldigheid van de Giftcard genoteerd op de Giftcard
- U kunt de giftcard niet retouren